Kategorie

archiwum (2) fizyka (70) fotografie (49) głupie (7) historia (75) inne (75) karate (99) kata (37) książki (21) multimedia (118) nie wiem już co (18) obozy (18) recenzje (10) rycerka (21) samoobrona (7) seminaria (18) sponsorzy (2) sport (28) technika (85) trening (226) turnieje (17) virtualny sensei (3) ważne (144) wiedza (152) zapisy (10)

poniedziałek, 30 marca 2015

Na święta


Od treningów klubowych przerwa. Zakończyliśmy przytupem, bo znów próbowałem być surowy, trochę sobie powrzeszczałem, ponarzekałem, ponawymyślałem, ale kata opanowane, każdy może ćwiczyć samodzielnie. No chyba, że dupa. A kiedy klub będzie świątecznie tył to nasze dziewuchy intensywnie ćwiczą do Runmageddonu. Zaplanowane są biegi, ćwiczenia przygotowujące do pokonywania przeszkód i takie tam. Będzie się działo! No i pewnie Marek (the Gasket) znowu wyzwie na pojedynek grapplerski i będzie mnie zwijał w kulkę.

To w ciągu najbliższych dni i tygodni.

Tymczasem do dojo wracamy 9 kwietnia, w czwartek, ale pojutrze w III LO w Bielsku kolejny Festiwal Nauki gdzie występujemy. Znów będzie fizyka w sztukach walki! Na festiwal zapraszam od 8.30, bo zacznie się wykładem Artura, a potem nasz pokaz o 10.00 i do 14.00 wiele innych ciekawych wystąpień. Będą też ludzie od crossfitu, koledzy z capoeira no i Pani Ada Palka od fitnessu. Kto ma wolne niech nie siedzi w domu, bo nie wypada w takiej chwili.
.