Kategorie

archiwum (2) fizyka (70) fotografie (49) głupie (7) historia (75) inne (75) karate (99) kata (37) książki (21) multimedia (118) nie wiem już co (18) obozy (18) recenzje (10) rycerka (21) samoobrona (7) seminaria (18) sponsorzy (2) sport (28) technika (85) trening (226) turnieje (17) virtualny sensei (3) ważne (144) wiedza (152) zapisy (10)

niedziela, 24 czerwca 2012

Szukam informacji

Kiedyś w ferworze paintballowej walki tak pięknie wypaliłem kulką, że Sabinie pozostał w udzie dołek po wsze czasy. W takim samym boju Domina zarobiła swój dołek w mięśniu dwugłowym uda. No i dwa treningi temu przyszła kolej na mnie. Ktoś z Was przyłożył czymś w mój biceps, al zrobił to w taki sposób, że nie pamiętam, ani kto, ani kiedy. Dopiero dziś zainteresował mnie siniak na ramieniu i przyjrzałem mu się dokładniej. Biceps wygląda jakbym był kulturystą, który wstrzykuje sobie olej aby powiększyć mięsień i ten olej gdzieś umyka w miejsca, w które umykać nie powinien. Mój dwugłowy ramienia ma teraz trzy głowy! Jest tak interesująco wgłębiony. Widać to i czuć. Zastanawiam się zatem dlaczego takie dołki/ubytki powstają? Bo, że nie znikają to wiem i widzę u Dominy.

.