Kategorie

archiwum (2) fizyka (70) fotografie (49) głupie (7) historia (75) inne (75) karate (99) kata (37) książki (21) multimedia (118) nie wiem już co (18) obozy (18) recenzje (10) rycerka (21) samoobrona (7) seminaria (18) sponsorzy (2) sport (28) technika (85) trening (226) turnieje (17) virtualny sensei (3) ważne (144) wiedza (152) zapisy (10)

poniedziałek, 2 stycznia 2012

(De)motywatory

Po dzisiejszym treningu szwęda mi się po głowie zagwozdka w jaki sposób motywować ludzi do efektywnego wysiłku. Pewnie czasem trzeba pochwalić, czasem zganić... takie tam bzdety ;-( Zadziwia mnie i mam nadzieję, że was też to, w jaki sposób ludzie nie angażując się w wysiłek pragną osiągać sukcesy. Szczególnie jeśli chodzi o sukcesy w sztukach walki, które z założenia mają służyć do samoobrony. Ale na pomoc przyszła mi noc sylwestrowa, spędzona w miłym towarzystwie na podziwianiu tego co ludzie potrafią zrobić oddając się pasji. Gapiliśmy się po prostu na YouTube'a. Ale znalazłem tam takie oto "motywatory":

Pierwszy dla mających podstawowe umiejętności z jęz. angielskiego (ale bardzo sugestywny):



Drugi na luzie (dla miłośników muzyki filmowej):


Wreszcie smaczek, jaki umieścił na swojej stronie AKT sensei Paweł Janusz z okazji 15 rocznicy rozpoczęcia treningów w Niepołomicach. Tutaj część pierwsza, a drugą sobie poszukajcie:


Wreszcie, jeśli ktoś potrzebuje mało wyszukanych bodźców dla uruchomienia motywacji:
Link pośredni, bo zawartość raczej dla doroślejszych!

.